Känslan när det första man gör på morgonen är att faila xD

Ja, en helt otroligt mysig morgon. Jag har redan varit ute hos hästarna och morgon fodrat. (såklart)
Nu väntar jag på att dom ska äta upp. Och medans så sitter jag nu inne med en kopp varm oboy och
äter frukost också.
Kan ju tala om att det första jag gjorde när jag gick ut från dörren var att mega glida på våran trappa. Den
var täckt av is. Laban hade också lite problem när han rusade ner för den. Haha.
Men mina första ord denna vackra dag blev " Shiet pommes asså, fett halt...". Dom orden är verkligen mig
i ett nötskal också xD Haha.
Nej, nu ska jag dra mig ut till stallet igen och ta ut mina "ponnybusar"<3
En bild från i sommras ;) Unni som står i mitten av alla. På vänster sida är King och Poppis, på högra sidan är Bambi, Zeke och Sacke.
Alla hästarna har fått en helt annan färg nu! Dom är mörka nu. Jag tycker att båda färgerna hästarna får är ursnygga! Men måste jag välja vilken jag gillar bäst så måste det ju vara på vintern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback