Magsjuk....?!:o

Jag får seriöst panik. Idag fick jag lov att åka hem från skolan
för att jag höll på att börja spy. Det funkar verkligen inte...
Jag har massor att göra i skolan och det är bara två dagar kvar,
sen är det lov?! Jag har inte tid med att ha lov...!
Och inte nog med att jag måste göra allt i skolan innan lovet,
Unni då? Jag kommer antagligen få 'ge' ansvaret till någon annan.
Men får se... Om jag skulle spy så får jag lov att göra det.
Annars så tar jag hand om henne själv.
Men hur som helst så har jag inte tid att vara sjuk!
Men jag behöver iallafall inte rida Unni, det räcker ju med att jag
myser ner mig med henne i hennes box. Då kan jag nog eventuellt
må mycket bättre ganska snabbt ;) Hehe... Nej, men mycket mys med
Unni hoppas jag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback