Någonting är fel med Unni...?

Igår red vi alla i stallet ut tillsammans. Men gissa vad som händer?
Jo, efter halva vägen bestämmer jag mig för att vända eftersom att Unni bettede sig väldigt konstigt.
Som att hon gick och tickade som en bomb som snart skulle explodera. Jag kännde igenom henne så gott jag kunde när hon hade all utrustning på sig, jag kännde inte så mycket. När jag vi hade gått hem så tog jag av allt och upptäckte en knöl på kotan på höger framben.
Hon har på senaste tiden snubblat lite mycket på just det benet också... Jag har pratat med pappa så vi ska ta ut en veterinär om det inte blir bättre.
Så idag tänkte jag att jag skulle testa att rida en sväng i paddocken, är hon likadan som igår så hoppar jag av direkt och ser till att en veterinär kommer ut så fort som möjligt.
Unni är min bästa vän, ingenting får hända henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback