Nu ska jag ut och göra det sista...

Nu ska jag dra mig ut till stallet, jag ska slänga ner hö, fixa hästarnas foder och sen ta in dom och
kvälls fodra. Kvälls fodringen blir lite tidig, runt halv 7 tyvär.
Men det är när dom flesta i stallet brukar k-fodra, trots att jag tycker att det är på tok för tidigt!
Men sen så ska jag in till stan. Jag ska sova hos Lina. Och jag hoppas att vi ska ut på stan
och träffa lite vänner, det behöver jag nu! Jag har nämligen fått hört något helt sjukt som jag
verkligen mår så fruktansvärt dåligt över.
Så jag behöver mina vänner som kan göra min gladare och uppehålla mig
från att tänka på just dom tankarna.

Men nu ska jag iallafall ut till min glada häst som även görmig på bättre humör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback