Photoshoot inplanerad!

Jag var ute till Sandra nu på morgonen eftersom hon hade stallhelg och Elton väckte mig ändå tidigt.
Vi bestämmde att jag skulle fota henne när hon rider och hon skulle fota mej och Unni, men vi ska då ha mer porträtt bilder. Så har jag tur så får vi några bra bilder iallafall. Det skulle ju vara riktigt kul!
Om ni tycker att det vore kul med något speciellt tema på bilderna får kasta iväg en kommentar så ska jag lyssna på vilket tema ni tycker jag borde ha :P 
Jag har inte så mycket olika tema bilder, har mest när jag har ridkläder på mig, typ en gång när jag har en klänning på mig :P Så säg gärna vad ni tycker jag borde ha så fixar jag bilder i det temat ;)
(En bild för vääääldigt länge sedan, men typ en av de ända tema bilderna jag har ;P)
Kom gärna på förslag med teman!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du borde bli fotat i klänning från marken med Unni! Skulle vara urfint att se sånnafall! Och gärna så att det ser ut att vara väldigt höstig omgivning!:)

Unni skulle ju kunna ha ett träns och vita lindor kanske? Bara så att ni ser så fixade och snygga ut som möjligt.



Ps. ÄLSKAR din blogg! Du och Unni är otroligt fina!:)

2011-10-23 @ 11:40:30
Postat av: Amanda<3

Jag tycker att du ska bli fotad i klänning! :)



Din blogg är grym! Jätte kul att du startade en egen!:D Ärligt talat var det typ bara dina inlägg man läste :)

2011-10-23 @ 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback