Presentation av mina bästa vänner i stallet!

I stallet har jag två "stall-bästisar" skulle man väl kunna kalla det.
En av dom hänger jag med även utanför stallet och den andra av dom gör jag bara
hästiga saker med. haha :)

Tjejen jag är med utanför stallet också är Lina, hon rider Zeke och är en väldigt nära vän till mig. Jag har kännt henne i ungefär hela mitt liv, hon är alltid glad och är hur snäll som helst. Kan prata med henne om exakt allt!
Jag är helt sjukt glad att jag har henne! Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon rider som sagt Zeke, och är helt sjukt duktig, hon har lärt honom nästan allt han kan skulle man kunna säga. Men hon rider inte bara honom utan hon är medryttaren. Ägaren heter Elle, även hon är duktig!:)
Jag har iallafall jätte roligt med Lina, hon är som sagt helt underbar!





Den andra sötnöten som jag inte är med utanför stallet heter Sandra.
Hon är även hon helt underbar, hon är nästan alltid glad och även om hon inte är det så blir hon alltid det tillslut.
Jag är jätte glad att hon flyttade in i stallet, hon är nämligen den som flyttade in i stallet sist av alla här.
Ibland vet jag inte riktigt vad jag skulle göra utan henne, hon är den som jag skulle kunna prata om allt med.
Och tack vare henne är jag inte hopprädd längre, jag är övertygad om att det är tack vare henne jag kan hoppa utan problem längre. Hon är helt sjukt duktig på att rida, hon och hennes häst Sacke är helt otroliga tillsammans.
Sandra har en blogg: http://sandradahlin.blogg.se/. Där kan ni kolla in henne ifall ni skulle känna för det ;)

(Tyvär hittar jag inte mina nya bilder på henne och Sacke, det här är en bild från när dom kom typ, dom har utvecklats helt sjukt mycket nu!)



Antagligen skulle jag kunna skriva hur mycket som helst om dom här två underbara tjejerna, men det kanske inte skulle vara så bra :P Hur som helst så kan ju jag skryta med att jag ska gå ut till stallet nu och träffa dom två tjejerna nu ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

DU ÄR SÅÅÅÅ BRA! PUSSSSSS ÖVERALLT!!! <3 speciellt på tissarna ;)

2011-10-24 @ 21:17:53
URL: http://sandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback