Ridning i mörkret!

Idag red jag ut med Elle en bit och sen i paddocken.
Först red vi iväg halva Nina rundan och sen tillbaka till paddocken där jag
hade lagt fram  bommar, lite slalom grejer för att ställa och böja och ett hinder.
Unni hoppade fint idag, som vanligt ;) Men hon sammarbetade inte så bra annars tyvär.
Och då menar jag när det gäller att ställa och böja. Hon var inte sugen alls.
Jag ska ha bättre scheman nu så jag får en bättre regelbunden träning.
Men hur som helst hade vi kul i paddocken. Men helt plötsligt så släcktes
paddock lampan och det blev jätte mörkt när vi red. Tur som det var så
hade jag en pannlampa i fickan sen igår när vi red hem från ridhuset. Haha.
Så jag red igenom henne lite och sen gick vi in igen.
Ridningen gick varken bra eller inte. Men vi hade helt enkelt allmänt roligt idag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback