Ska ta bilder på Unni någon dag!

Någon av de kommande dagarna när jag börjar på mättre så
ska jag fota Unni. Jag ska knoppa henne och försöka ta så fina och naturliga bilder som möjligt!
Men tänkte ta utan vita lindor i början och sen när jag är nöjd tänkte jag linda henne och
ta fler bilder på  det sättet.
Jag är redan jätte taggad, det brukar jag inte vara när det handlar om just fotografering,
men nu när jag är sjuk är det en helt annan sak, för då kan jag inte göra det :(
Jag är helt seriöst när jag säger att jag hemskt gärna skulle vilja gå ut och mocka till Unni.
Det brukar man ju inte vara så taggad på. Men tro mig, det är jag nu!
Om inte Cathrine mockar åt mig nu på morgonen så ska jag ge mig ut lite senare och
fixa och dona till Unni.
Bjuder på två gammla ovisade bilder från i sommras när vi knoppade Unni och tog lite bilder i paddocken.
Dock är det inga bilder i paddocken som jag har tänkt att jag ska ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback