Snart dags att dra sig ut imot stallet...

Då är det snart tid för mig att dra ut till stallet.
Jag ska byta vatten och skura alla hinkar tänkte jag och sen börja
lägga in eftermiddags hö till alla hästarna i boxarna så det finns när dom kommer
in lite senare.
Sen efter det är det ju dags för Sandra att komma. Vi ska löshoppa
Sacke och jag ska självklart fota det! Och efter det så ska jag ut med Unni och fota tänkte jag.
Så idag blir det antagligen väldigt mycket bilder som kommer upp på bloggen.

Jag funderar på att låta Unni stå idag. Men det borde jag inte låta henne göra.
Jag skulle behöva rida igenom henne lite eftersom det är lektion på måndag.
Så antagligen blir det ett pass i paddocken lite senare också.
Men aja, mer uppdatering om vad osm händer under dagen kommer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback