Två hästar som jag verkligen saknar!

King är en liten shettlands ponny som jag tog hand om över en sommar. När han kom kan jag ärligt talat säga att han var vanvårdad. Han hade långa hovar, en helt sjukt tjock vinterpäls kvar (25+ grader när han kom), pälsen var flottig, han luktade ärligt talat apa och var allmänt sliten.
Såhär såg han ut när han kom...

När sommaren började lida mot sitt slut och han skulle få åka iväg till ett nytt hem så var han som en helt ny ponny. Han var 21 år gammal, han betedde sig som om han skulle vara en unghäst igen. Jag körde honom varannan dag tillslut.
Är ni intresserade av att se fler bilder på mig och honom?:)


Den andra hästen jag saknar så förfärligt mycket är Hannibal.
Han var en travare som jag omskolade till ridhäst. Han var helt underbar!
Tråkigt nog så har jag knappt några bilder på Hannibal. Och kan även meddela att jag fick reda på i sommras att Hannibal inte finns längre. Något jag blev väldigt ledsen över att få höra.



Kommentarer
Postat av: Julia!

Jag skulle väldigt gärna vilja se mer bilder på dig och King:)

2011-10-26 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback