Uteritt runt klockan 3 idag... Inget som det ska?

Idag blev ingenting som det skulle... Eller aa, lite kanske.
Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos min bror, hans tjej hade åkt och jobbat och han var inte heller hemma. Så jag började byta om och spelade lite piano faktist.
När klockan närmade sig halv 11 så började jag gå imot torget för att möta min mamma en kvart senare.
Vi träffades och gick och spontan köpte en ny väska till mej. Sen efter det gick vi och fikade. Vi kollade faktist på en massa gymnasium och linjer. Jag vet nu nästan helt bombsäkert vilken linje jag ska välja, och det är en av turism linjerna. Jag vill åka utomlands, lära mig historia om platser, lära mig om olika kulturer och helt enkelt se världen. Så jag vet nu ungefär vad jag ska välja iallafall.
Efter det åkte jag hem, och nu sitter jag här på min säng och kollar på repris från idol. 
Klockan 3 idag ska jag, Sandra, Elle och Cathrine ut och rida. Vart vet jag inte, men vi håller oss borta från skogarna iallafall,  älg-jakten är ju i fullgång. 
Efterf vi har ridit så ska jag vara hundvakt till min systers valp Elton, det ska bli helt galet kul faktist!
Det var egentligen tänk att jag skulle skynda mig att rida och sen klockan tre skulle jag åka till min mamma igen. Men jag fick helt enkelt bli hundvakt istället,så jag är kvar hemma på gården istället.
Besviken blev jag såklart, jag har saknat min mamma... Men kvällen blir nog bra ändå.

En liten slarv bild på Elton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback