Vilken Outfit?

Jag är ju en som älskar att matcha färger m.m. Tänkte ni skulle få se lite olika outfits, ni får gärna säga vilken ni gillar bäst, har dock inte alla mina outfits på bild, det här är några få som ni får se! Mer kommer senare.


(Min hel blåa outfit finns inte på bild tyvär :S)






Såg att jag måste fota mycket fler andra outfits, för hade riktigt tråkiga bilder på outfits, dom flesta använder jag inte ens, utan var bara en gång. Haha.
Vilken är din favorit outfit?
Vad tycker du saknas (färg/annan utrustning)?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker seriöst inte att det spelar någon roll vilken outfit ni har, ni är så otroligt fina båda två så man kollar nästan mer på er och Outfiten bara finns där, annars kollar man ju ofta bara på outfiten, det tycker jag verkligen inte när det gäller er.

Ni är helt sjukt fina tillsammans!



PS. Kul idé att starta en blogg för bara er två, ska följa båda bloggarna, men mest den här ;)

2011-10-01 @ 10:56:36
Postat av: Maria

Det ser ut som du har mycket olika träns. Kan du inte göra ett inlägg om vilka träns du har? Blev nyfiken! :)



Jag tycker om dom tre sista outfisten mest :)

2011-10-01 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback