Dagens: Vill ha!

Dagens vill ha är för en gång skull saker till vintern, men inte för Unni utan för mig. haha.
Som då tillexempel en ny vinterjacka och en tjock väst. Även en mössa! Haha xD En stallmössa är ju väldigt viktigt enligt mej! Både snyggt och skönt.
¨
Det här är lite grejer som jag väldigt gärna skulle vilja få hem nu när vintern kommer. Men tyvär så kommer jag inte kunna få hem både jackan och västen. Så det blir ett jobbigt att välja Vad hade du valt för något? Känns som att jag kommer vara i mer behov av jackan när det blir riktigt kallt, men precis när snön kommer och sen när den är påväg bort igen så är jag nog i mer behov av västen. Men mössorna ska jag ha!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback