Vilar upp mig tills imorgon!

Imorgon blir det en väldigt stressad dag skulle jag tro, iallafall morgonen. Jag ska nämligen hinna fixa Unni innan halv 1 för då kommer mamma och hämtar mig. Jag ska sova där imorgon kväll. Men att vara i stallet och fixa blir nog inte så stressande. Utan mer efter stallet när jag ska hinna duscha och fixa mig. Jag tar det nästan alltid väldigt lugnt i stallet så att jag inte ska stressa upp mig för något litet och oviktigt. Men då kommer jag in sen när det är ungefär en halvtimme tills jag ska åka iväg. Då ska man hinna duscha, fixa håret, fixa snygga kläder, sminka sig och packa. Och det är ju lite kämpigt att hinna kan jag tala om. Man gör ungefär allt samtidigt. Men jag ska iallafall rida i paddocken. Ska försöka få någon att filma. Vi får dock se vad det blir med den saken. Haha.
( testar att blogga via blogg.se's nya app. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback