Ändrade planer! Tvättar som en galning!

Idag blev det så sjukt konstigt i mitt schema! Jag hade tänkt att rida, mocka, mysa, åka in till stan, ta bussen hem. Men då jag kom så var det bara att ställa upp Unni på gången för att hon skulle bli vaccinerad. Jag får ju panik alltså! Är så otroligt spruträdd! Men det gick sjukt snabbt och Unni reagerade inte ens på det. Men det gick bra. Sen åt jag och kollade när min buss gick, och dom har ju tagit bort min favorit buss tid?! Den tidigaste bussen hem för mig gick 18:33. Och det var ju jätte sent!?
Det blev inget rida och jag stannade kvar i Ullbro. Jag ska få låna platt tång och smink av Cathrine och jag har lite kläder kvar här fortfarande sen förut. Som du är! Annars skulle jag ju få gå halv naken till skolan imorgon? Haha!

Men en väldigt possetiv grej med det här är att Unni helt plötsligt kan puss! Det har jag inte tränat med henne på sedan i somras och då hade jag alltid ett finger och pekade på läppen för att hon skulle förstå, och då pussade hon. Men idag så pussade hon själv! Och gjorde även den berömda "filmkyssen" så hon inte pussas med mulen utan verkligen med läpparna! Haha! Min underbara söta häst! Kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar henne!

Annars så har jag börjat tvätta nu! Cathrine hade slängt Unnis inne täcke i tvättmaskinen innan och nu hänger det på tork, snäll som hon är! :) Och nu har jag tagit in tre vita schabrak, två röda schabrak och tre par lindor i vit, ljusblå och röd. Så det ska jag försöka tvätta nu innan kvällens slut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback