Bildförstörare!

Kolla på de röda cirklar som jag satt ut på bilderna, där har vi små saker, men dom små sakerna kan mörda en hel bild!



Jag vet inte om jag är lite ljligt petig nu? Men kolla i bakgrunden på den här bilden. En Donken skylt syns från andra sidan backen.... Kul? Men som tur så var inte bilden den finaste hellet. Så det var ju tur! Men tänk er, om bilden var jätte fin, så fin att man inte kan slita blicken ifrån den! Och då så bara är det en Donken skylt mitt i bilden? Kul med smygreklam liksom....? Haha!




Ennu en bild, inte heller den är den finaste, och tacka Gud för det! För i bakgrunden står Laban liksom, roligt? Haha! Jag har ju verkligen inget imot den lilla sötnosen, men ändå. Tänk om den här bilden skulle vara hur fin som helst, men då står Laban i bakgrunden och stjäl uppmärksamhet? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback