Dagens schema trots -20...

Idag är det under 20 grader här... Iskallt!!! Men jag ska ut och rida Unni ändå, hon ska skrittas och travas efter VHT-behandlingen som hon fick. Så det ska jag ju fixa! Och sen ska jag antagligen fota henne och antagligen det samma med Hebbe! Så två bildbomber kommer antagligen komma senare under dagen eller kvällen.
Jag funderar på att raka Unni igen... Men hur det blir med det lär ju visa sig dock. Antagligen kommer jag väl inte göra det. Men om jag skulle hinna så skulle det ju vara kanon! Jag ska försöka börja packa saker som jag ska flytta sen och även kanske tvätta lite saker om det skulle vara okej för pappa. Men jag ska se hur det blir! Vill egentligen börja packa direkt så att det blir enkelt sen när flytten väl är. Då slipper jag stressa runt med packningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback