Idag är det den stora dagen?

Idag tror jag nästan att det är min stora dag? Iallafall för tillfället! Med tanke på att vi ska till Unnis eventuella nya stallplats och kolla när och om vi kan flytta in! Och jag hoppar seriöst av glädje! Jag vill bara flytta! Nu,nu,nu! 
Men som sagt, jag och mamma ska dit idag och prata med henne, det ända som är det som måste fixas här är att Unni ska få sin VHT-behandling, bli skodd och vaccinerad. Dom har nämligen inte hö, utan silage, kommer dock inte ihåg vilket av de :S Men ska kolla upp det idag. 
Jag hoppas att jag kommer kunna flytta henne på sportlovet, det skulle kännas jätte bra med tanke på att då har jag ett helt lov att göra mig hemma där och lära mig hur dom har det, lära känna alla i stallet och alla hästarna.

Jag är en väldigt lätt person att prata med iallafall. Jag har aldrig svårt för att hitta nya vänner eller något i den stilen, jag har väldigt lätt att prata och tycker om att ha roligt, och hur många vill inte ha roligt? Haha, alla som jag har lärt känna iallafall, så med andra ord så brukar jag oftast ha väldigt roligt med även de nyaste personerna jag lär känna. Och det är ju inget annat än bra! eller hur? Haha :)

Annars hade jag även tänkt att rida och fota Unni idag, eller det blir något av de alternativen. Jag kan inte göra båda tror jag, har för dåligt med tid för det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback