Mer inplanering inför helgen!

Nu i helgen kom ännu lite mer saker som jag ska planera upp lite tid för!
Och det är att Unnis förra ägare ska komma och hälsa på! Jätte roligt verkligen! :) På söndag ska dom komma men vet ännu inte vilken tid dom ska komma.
Och Cessi ska komma och fota mig och Unni, och ta med sig sin 'egna engelska elev'! Haha! Vi har utbytesstudenter som kommit till vår skola och en av mina bästisar (Cessi) har en hemma hos sig! Så hon kommer väl antagligen också följa med.
Men jag har stallhelg så jag ska ända ta utsläpp, mocka fixa mat m.m, lunchfodra, ta insläpp och kvällsfodra. Men på söndagen ska jag kolla om min syster kanske skulle kunna ta insläpp och kvälls fodra! Skulle jag tycka var skönt iallafall så jag kommer hem i en bra tid och bara kan slappna av lite.
Jag ska ju även putsa all Unnis utrustning och fortsätta tvätta! Kul..... Eller inte? Haha! Men när jag är klar så vet jag att jag kommer vara riktigt nöjd över mig själv! Haha!
Men helgens höjdpunkter blir ju att jag ska få vara med Unni i en hel helg från morgon till kväll och även att Unnis förra ägare kommer och hälsar på! Ska bli riktigt roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback