Nerverna börjar vika sig lite!

Mina nerver inför flytten har verkligen börjat vika sig kan jag tala om! Och då främst tack vare att jag är rädd för att jag inte kommer hinna allt, som tillexempel hinna tvätta allt, sedan ha det på tork och sedan packa allt. 
Att Unni inte kommer hinna bli skodd, att VHT-behandlingen kommer behöva ennu en behandling efter och hon som behandlar inte skulle vilja åka till det andra stallet? Eller att Unni skulle bli skadad och halt. Och nu destu mer jag tänker destu mer blir jag rädd för. När jag började skriva inlägget hade jag inte en ända tanke på att Unni skulle skada sig innan. Herregud! Blir så lätt nervös när det ska ske en stor ändring!

Jag kan också vara nervös just för att när vi väl flyttat, tänk om nu ingen skulle tycka om mig och jag går runt där helt ensam? Jag är relativt beroende av att många ska tycka om mig och jag vill gärna vara den som folk vänder sig till ifall det skulle vara något, och så älskar jag att ha kul. Och det är lite svårare att ha sådär jätte kul om jag är själv. Eller vad säger ni? Antagligen kommer ju inte det här hända, men tänk om! Det skulle jag absolut inte tycka var roligt! Min syster och Hebbe ska ju flytta med men det betyder inte att vi kommer vara i stallet samtidigt för alltid heller?! Men hur som helst, jag är väldigt lätt att söka kontakt med människor, jag är inte blyg på något sätt utan självaste motsattsen så det blir nog inget problem.

Men tänk om något skulle gå helt åt skogen? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback