Spontan rakade Unni!

Idag så tog jag in Unni och började borsta på henne och skulle knoppa, linda och fixa henne fin för att ta ut och fota riktiga fin bilder på henne. Men pappa kom samtidigt hem och hade köpt sig en till skoter som han åkte lite med, vilket resulterade en spänd och nervös Unni inne i stallet. Så jag bestämde mig för att inte envisas om att göra knoppar utan bara fota henne. Men gissa vad, jag kom plötsligt på att jag ska ju raka Unni! Så helt plötsligt så började jag raka henne! Satte bomull i hennes öron och började raka henne. Hon blev riktigt fin! Mycket ljusare den här gången men lite guldig i färgen på något sätt! Jag tycker hon blev jätte fin iallafall! Skönt att fått rakningen gjord nu! Harf skjutit upp den i typ... två veckor nu. Haha! :)




Kunde inte låta bli att busa lite då jag rakade, det kan jag aldrig.
Men hon har inte M:et kvar, tro mig! Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback