Dagens Outfit!

Tänkte att ni kanske ville veta vad jag och Unni hade på oss idag? Så jag hoppade av och tog en bild på Unni innan vi skulle gå in i stallet igen! 
Boots - Vanliga gummi från Granngården.
Lindor - Röda av märket BR köpt på stockholm horse show.
Ländtäcke - Brun, grått showmaster som är fodrat. Köpt på hööks.
Padd - Okänt.
Schabrak - Blått Agria schabrak.
Sadel - En Allround i märket Globus.
Träns - Achen träns med lackad nosgrimma i märket Cladidge House. Köpt på hööks.
Pannband - Äkta svarowski pärlog i guld färg.



Jag hade därimot på mig samma ridkläder som igår. Vill ni se närmare på vad det är för något så kan ni kolla på några bilder under som var från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback