Glas halt!

Idag är det verkligen glas halt ute! När jag skulle ta ut hästarna skulle jag lika gärna kunnat ha satt på mig skridskor. Det är verkligen tokhalt! Och tänk då mig ikväll, när jag ska rida iväg till ridlektionen helt själv i mörkret på isigt underlag. Aa, det är jag inte alls sugen på. Men jag får väl helt enkelt rida extra tidigt och ta det extra lugnt dit. Men som tur är har hon fyra broddar nu istället för två, men känner att det hade varit bättre med typ, 6 broddar, om inte 10. Haha. Men får hoppas på att det går bra.
Jag får hoppas att dom har grusat vägarna så jag och Unni kan ta oss dit oskadda. Haha :)

Bjuder på en bild på Unni från förra året, just för att det inte är snö nu. Så har inte någon bild som kan få fram mitt lilla isiga budskap förutom den här gamla. Haha.
Ska iallafall sätta på Unni boots och antagligen linda henne ikväll. 
Om vi överlever kommer ju helt enkelt visa sig. Haha :P

Kommentarer
Postat av: Elly

Förstår att det är halt, dock bor jag i Skåne vi har ingen snö. Men ett tipps på sjuk bra skor. Är att köpa Broddskor! Du kan till och med galopper på is utan att du känner av de.



Jag tävlar distans jag lovar dig du kommer ej att ångra dig, hår är en läk du kan läsa mer! http://ellyj.webblogg.se/category/distansridning-1-1.html

2012-01-06 @ 12:37:15
URL: http://ellyj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback