Hööks nya kollektion!

Jag vet inte om ni har sätt att Hööks har kommit ut med nya vår och sommar kollektionen? Det är något som jag verkligen inte har missat iallafall! Inte konstigt heller faktiskt, är ju ett shopping freak! ;)
Hur som helst, det här är lite av vad jag skulle kunna tänka mig spendera lite pengar på, ska självklart inte köpa det, inte allt iallafall. men det här är det jag tycker är relativt snyggt!



Ett måste som jag helt enkelt SKA köpa är flughuvan, och de ljusblå schabraket och den ljusblåa huvan. Jag höll ju på att tappa andan när jag såg schabraket! Jag hittar verkligen inget ljusblått schabrak men nu, nu finns ett på hööks, det är ju otroligt! Jag har ju ett par ljusblåa lindor, men har inte kunnt matcha de med något förutom vitt och svart. Ändring på det nu!

Mina åsikter om årets kollektion, är i princip bara possetiva. Det är fullt av fina ljusa färger och det var väldigt mycket nytt och fräscht! 
Något som ni också antagligen lagt märke till är kanske alla bra priserna? Allt är verkligen jätte billigt nu. Och det är ju bra, att handla saker man tycker om för mindre priser har ju ingen dött av? Haha! Skönt att komma ut från Hööks och veta att plånboken inte är helt tom, eller hur? 

Jag ska iallafall iväg till Hööks någon dag och köpa upp mig lite inför våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback