Inget stall idag!

Idag blir det inget stall faktiskt, det är stallhelg så det är någon annan som mockar och fixar åt mig idag. Jag skulle egentligen på Grön kort kurs, men känner verkligen inget sug alls + att jag ska vara med vänner så ska boka av den. Så länge Unni och jag inte får fram galoppen kan vi ju ändå inte tävla. Och jag har inte bråttom med att tävla heller, så det får helt enkelt vänta.
Jag hoppas mitt hjärtebus inte blir allt för irreterad nu när jag inte kommer, när jag har varit borta några dagar är hon skit sur när jag kommer tillbaka, som om hon skriker " Vadå? Passar det nu?!" Rakt i ansiktet på mig. Haha, men efter lite klappar, en ridtur och en massa kärlek så brukar det släppa direkt. Haha.
På söndag ska jag åka ut iallafall, ska antagligen ta en lång ridtur eller hoppa i ridhuset är det tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback