Inget stall imorgon antar jag....

Eftersom jag varit så otroligt sjuk idag så kommer jag antagligen inte kunna ta hand om Unni och Hebbe imorgon heller... Eller jag kommer antagligen inte få det av mamma. Hon vill nog att jag ska vara hemma och vara frisk. Så jag ska prata med Sandra och se om hon kanske kan ta hand om Unni och Hebbe imorgon också.

Tydligen så hade dom stuckit ur hagen idag igen... Bus hästarna -.-<3 Men nu går dom iallafall i paddocken. Lika bra det kanske. Haha! Omöjligt att dom kommer igenom det staketet iallafall, om dom inte får vingar och flyger över det? Hur som helst så tror jag som sagt att det är det bästa också. underlaget där inne är även bättre än i hagen. Inte lika dålig mark utan den är jämn och fin i paddocken, och det är just tack vare att ingen har kunnat rida där inne.


Saknar sötnosarna!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback