Jätte sjuk!

Under natten har jag  blivit riktigt sjuk kan jag tala om! Vid halv två inatt vaknade jag och kännde att jag behövde spy. Men jag hatar att spy! Det är det äckligaste jag vet och får tårar i ögonen, skakar m.m. Efter ett tag somnade jag om men vaknade igen och behövde kräkas. Jag ignorerade det och låg bara. Sen runt halv sju satte jag mig upp i sängen och helt plötsligt så kräks jag som en fontän, mitt i sängen på täcket. Och jag mådde så otroligt dåligt så jag ringde till mamma och berättade. Nu är täcket i tvättmaskinen och mamma har ringt till skolan och sjuk anmält mig. Men det är inte nog ädär. Jag har kräkts vatten hela förmiddagen och jag skakar och fryser så mycket så jag skulle gå och duscha, men efter kanske fem minuter så känner jag den så kallade 'svim känslan'. Alla som har svimmat någon gång vet vad jag snackar om! Så jag satte mig på huk och stängde av vattnet och ville bara försöka få bort det, men det gick inte, så jag kröp mer eller mindre ut ur duschen och svimmade på badrums mattan. När jag vaknade upp några sekunder senare drog jag på mig min onePiece och kännde redan då svimmkänslan igen. Så skyndade mig till rummet och la mig på sängen. Jag kunde typ inte röra mig, jag bara låg där och kännde mig nästan helt borta. Nu sedan dess har jag bara legat i sängen och kollat på skräckfilmer typ. Det är helt klart mina favorit filmer! Haha. 
Jag messade även Sandra i morse och hon skulle ta hand om Unni och Hebbe åt mig. Snäll som hon är! 
Jag tänkte att jag skulle försöka ta mig upp snart iallafall, testa iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback