Tur på otursdagen?

Idag hade jag och Unni ett så sjukt lyckat ridpass! Helt sjukt vad underbart det var!
Och det sjuka var att vi skrittade bara till en början. Och då skrittade vi hela gala ko rundan som är väldigt lång faktiskt. Men sen när vi skulle börja bege oss hemmåt så red vi förbi ängen, och tänkte att eftersom Unni inte ansträngt sig alls så kunde jag ju rida henne där, åtminstone så hon blev svettig.

Och herre gud vad fin hon var! Jag vet ju faktiskt också att Unni blir destu finare ju längre tid man skrittar fram henne. Och herre min skapare vad jag blev stolt över min ängel! Hon gick i den mest finaste och bästa formen man kan tänka sig! Och om vi fortsätter så här kan jag lugnt säga att Unni kommer bli ett hot på tävlingsbanorna!
Men får hoppas att det håller i sig så att vi kan forsätta träna såhär bra! Blev riktigt stolt över min pärla idag!



Är så otroligt stolt över Unni och kan inte beskriva med ord hur otroligt lycklig jag är över att det blev just vi<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin bild! =)

2012-01-16 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback