Unni 06/1-12













Idag red jag på ängen med Sandra och min syster. Dock krävde jag inte något av Unni, som ni även ser på bilderna! Haha. Hon var fortfarande lite brunstig så ville ta det lugnt och bara ha roligt.
Vi tränade dock lite på övergångar, avsaktningar m.m. Hon var väldigt duktig faktist, målen med överågngarna är ju att dom ska bli så onsynliga som möjligt, vilket går bra nu också!
Hon trampade även under sig ganska bra idag! Vilket också var över förväntan, hon brukar vara svår att få att lägga med fokus på bärkraften än skjutkraften. Men idag gjorde hon det relativt bra själv må jag säga!

Dagens träning gick faktist väldigt bra, med tanke på att jag inte hade några förväntningar alls. Så det känndes riktigt bra faktist!:)
Dock synd att jag inte fick med min några bra bilder hem :/ Riktigt kassa tyvär. Men hoppas på bättre nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback