Visste att dagen var för bra för att vara sann!

Jag visste att dagen var på tok för underbar för att den skulle vara sann! Och särskilljt just för att den här dagen är mening för att bli en oturs dag, men kan ännu inte sätta fingret på om det är otur eller faktist möjlighet till bättre saker och mer tur?
Hur som helst så fick jag ett SMS av min ridlärare då jag var på bio. Och när jag sen läste det såg jag till min stora förvåning att lektionerna tyvär kommer att sluta. Jag uppfattade inte riktigt helt varför men det spelar inte heller någon större roll. Jag vet att hon har det tillräckligt stressat ändå! Och hon ska snart resa utomlands och vara borta tills i februari någon gång. Hon sa att om jag ville ha lektioner kunde vi bestämma någon dag då och då när jag kunde komma, men vi kan inte ha bestämd tid och datum. Dock tror jag att jag kanske kommer vilja ha något sista pass och då privat eller med Lina som också ridit lektionen med mig. Men då ska jag nog helt enkelt tacka för mig och Unni. Antagligen kommer det att bli någon liten pressent också som tack för allt. Har uppskattat lektionerna otroligt mycket! Men kommer inte orka krångla så ska nog därför leta efter en ny tränare. Men den här gången någon som är helt inriktad på dressyr antar jag! Men hur som helst... Jag kan inte sätta fingret på om det är tur eller otur ennu. Men jag tror att det så småning om kommer att visa sig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback