Dagens häst planer!

Idag ska jag försöka hinna med båda hästarna, lite svårt just nu bara eftersom det är så otroligt varmt på dagarna och blir svalt ganska sent!
Men tänkte hur som helst gå ut och gå med Unni, ungefär 5-6 km i ganska raskt tempo. Vill att hon ska röra på sig nu trots lösa skon! Ska till och med kolla om jag kanske kan få av den imorgon, men är lite svårt då jag inte har alla verktyg, men den är ju så otroligt lös så på något sätt borde jag kunna få av den!
Det är iallafall Unni planerna, bara för mig att dra på mig träningskläderna och njuta av sällskap på min prommenad ;) Ska även bli en hel del borstning och mys!

Hebbe ska jag antagligen rida! Och då blir det en uteritt tänkte jag! Gick inte så bra sist jag bara red ut så den här gången blir det extra bra träning! Tror att det ska gå bra iallafall! På med västen så blir jag odödlig! ;)
Även för honom väntar en lång borstning och massor med mys!




Kommentarer
Postat av: Melina

Vilka fina hästar! Din blogg är jättebra. Är allt bra med dig? :)

2012-07-05 @ 13:23:47
URL: http://meliiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback