Dagens planer!

Idag ska Unni ridas ut. Ska rida en gammal favorit väg som jag älskade förut! Ska galoppera ganska mycket hade jag tänkt också. Det är mycket härliga gräsvägar så ska utnyttja dom fullt ut imorgon!
Efter det så tänkte jag att jag skulle åka hem faktiskt. Vill hem och packa om väskan. Dock stannar jag nog där en natt också och bara ser till att slappna av ordentligt och bara andas in doften utav hemma!

Så sedan imorgon har jag ingen stress tillbaka heller eftersom min lektion börjar vid 19.00. Så räcker med om jag är hemma runt 17.00. Alltså kan jag ta det hur lugnt som helst imorgon! 

Får se hur uppdateringen blir idag, känner jag för att blogga så gör jag det, om inte så vill jag bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback