Dagens planer!

Nu har mina plast syskon åkt hem till Göteborg igen, så nu är jag hemma själv. Har precis ätit lunch och ska nu städa mitt rum. Ska ta en buss hem till pappa vid 15.05 tänkte jag. Är inte så sugen på att rida Unni isdag faktiskt. Hon var så otroligt ruktig igår så vill nästan att hon ska få vila. Lite löjligt va? Haha! Ska eventuellt longera henne eller rida ut iallafall. Då blir det inte i närheten utav samma ridning som igår och på så sätt kan det inte bli sämre! Haha! :)

Hebbe vet jag inte ens om jag ska rida? Nu när min syster har närmare till stallet så tror jag att hon tycker att det är kul att rida och ta hand om Hebbe. Så ska helt enkelt kolla med henne :)

Ska ta med kameran idag och fota lite hade jag tänkt iallafall. Om jag orkar vill säga! Haha! Ska även fråga en av mina vänner som lovat att fota mig om hon vill komma och fota någon dag! Lite bilder skulle ju inte vara helt fel! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback