Dags att gå och sova, tidigt...

Nu är det dags för mig, efter en kväll i hamnen och lekt med plast systerns lilla dotter, att gå och sova. Imorgon bitti flyttar vi nämligen hästarna. Klockan 10 har vi hyrt transporten så min syster ör antagligen här vid halv 11 kanske. Och då ska hästarna vara duschade och framför allt torra, allt ska vara packat, har inte ens börjat packat något... Och inte nog med alla Unnis och Hebbes saker, jag ska få med mig massor utav saker, kläder m.m. Kommer ta år...
Ska iallafall gå upp kl.07.00. Ska inte vara så noga med mig eftersom jag ändå kommer hem på fredag igen och ska gratta min plast pappa som fyller år, hela släkten är då på plats också. Så sover antagligen kvar och kommer kunna packa en till väska då när jag åker hem ;) Smart Micha! Duktig Micha! xD

Uppdateringen kommer inte vara den bästa imorgon med andra ord. Ska fokusera på flytten, om blogg appen funkar blir det nog några inlägg, men annars så får det vänta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback