Egen flugspray!

Min flugspray är slut! Panik! Ska säga till min syster att hon får köpa med när hon kommer imorgon. Men ska sålänge testa att göra en själv, hur svårt kan det vara? Röra ihop lite som man vet att dom inte tycker om... Typ vitlök, citron och.... Vitlök? Jag har noll koll på vad dom inte tycker om faktiskt... Attans! 
Har du någon aning om ett bra recept på flugmedel eller något flugorna/bitande insekter inte tycker om?
Jag ska googla lite och röra ihop något! Man får hoppas på det bästa att det ska funka! Vore otroligt bra sådanna fall! I sånnafall kanske Unni och Hebbe slipper giftiga äckliga flugsprayer för alltid? :) Vilket även skulle vara det bästa eftersom jag mer än hatar flugspray! Har på det just nu bara för att hästarna inte ska behöva lida för att vara ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback