F*ck hovis! Anställ mig!

Kan ju bara briljera med mina hovslagar kunskaper, som för övrigt inte finns. Men har idag, men mina bara händer dragit av Unnis två lösa bakskor! Hade panik hela tiden, men dom lossnade och Unni brydde sig inte ett dugg, hon stod bara och åt hö. 
Det är lite sömmar kvar i hovarna, därför den har varit lös osv. Men därför ska jag ha boots på henne bak nu så ingenting oväntat händer! Hovis kommer dock på måndag och skor om henne! Men nu slipper hon ha sina lösa bakskor!
Ska även testa rida henne idag! Hon har super hovar så det borde inte vara några problem! Vi ska dock självklart vara i hagen där det är lite mjukare underlag! Funkar allting bra så kommer jag boka in en lektion med tränaren! :)
Hoppas på att kunna rida en lektion innan jag flyttar till pappa då jag vill kunna ta det lugnt någon vecka där innan jag börjar med träningar mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback