Hemma igen

Kom precis hem från att varit med och kollat på golftävlingen, eller nej... Inte bara kollat utan även varit caddy. I 4½ timme har jag gått runt och släpat på en bag... Super kul... 
Det var helt okej tills de 5 sista hålen, då det endast var 1½ timme kvar att gå med den. Då blev jag trött, hungrig och törstig, tre mindre bra grejer att vara på samma gång. 
Sa dock inte ett ljud om det utan fortsatte slava efter min bror som verkade helnöjd över att inte behöva ta sin bag en endaste meter!

Ska snart försöka dra mig ut till hästarna, men är super trött! Det var till och med jobbigt att ge dom hö, fylla på vatten, spraya in dom och kratsa hovarna... Då förstår ni kanske ungefär hur trött jag är...?
Har funderat på om jag skulle rida i repgrimman först men tror att det är bäst om jag rider henne med träns tills jag haft lektionen iallafall så vi hamnar tillbaka i rätt spår igen eftersom dom här två passen innan inte varit så bra, och vill ha en lyckad träning så det blir nog till att träna lite på grundgrejer nu de två sista passen innan träningen!

Hebbe har återigen stått nu några dagar... 2-3 dagar, har inte riktigt sten koll! Men han mår inte dåligt utav det, får se om jag rider honom idag eller ej, vill inte somna på hästryggen känner jag... :)


Att powernapa vore ju inte helt fel trots allt ;) But no time for that :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback