Hovis!

Vi ringde hovslagaren igen idag, men han bad oss återkomma imorgon IGEN för att han inte hade sin almanacka nu heller. Suck och stön och suck vad irreterande!
Dock ringde vi till en annan som gav oss en tid på måndag. MÅNDAG?! tusen år kvar!
Ska iallafall be mamma om hon kan ringa den andra imorgon igen och se om han kan ge oss en bättre tid. För min underbara Unni ska inte behöva gå med en så lös sko som hon har nu, och jag vågar inte ta bort den själv heller eftersom jag typ får panik... Suck....

Längtar verkligen tills hon blir omskodd och jag kan få rida henne igen, det är då hon mår som bäst trots allt, och jag vill att min underbaring ska få motion och må bra... Att jag kunde ha missbedömt allt så dåligt?! Suck och stön och suck och stön! -.-''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback