Iväg nu på förmiddagen!

Nu på förmiddagen ska jag och mina två plast syskon + min plast systers barn iväg till en hemlig destination för att köpa en present till en hemlig person... Varför jag nu skriver så är för att h*n inte ska veta att det är just h*n vi ska iväg och köpa en present till. Personen läser inte, vad jag vet, min blogg, men om det nu skulle vara så ;) Haha xD Kanske skulle vi bli genomskådade ändå och personen vet exakt vem den är? Hoppas inte ;) Haha xD

Ska iallafall rida Unni idag. Blir det inte en akademisk ridkonst lektion så rider jag ut en sväng istället! Lika bra det känner jag! :) Men har för övrigt inga häst planer för idag!



Hebbe får stå för bilden på inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback