Regn, regn & lite mer regn...

Hela dagen har det regnat här... Kul!
Vi har på förmiddagen varit iväg till golfbanan och kollat på longdrivingen, vilket var kul! Dock stod hela läktaren med paraplyer, men det lönade sig ju också eftersom man knappt behövde ha upp sitt eget paraply, man blev skyddad av andras. ;)

Nu när jag kom hem så har jag fixat det sista med flugsprayen jag gjorde imporse, som för övrigt luktar så äckligt att jag slog huvudet i fläckten då jag luktade på den när det var på spisen... Riktigt snuskigt faktiskt, men inga gifter i så hoppas på att den kommer funka nu också eftersom den var sjukt lätt att göra. Ger er mitt egna recept jag kom på om det visar sig att den funkar helt enkelt!

Nu väntar jag på att regnet ska avta, har hört från ett antal källor att det ska sluta regna 18.00... Hoppas, hoppas, hoppas!
Ska senare rida Unni och eventuellt Hebbe, beror på underlaget i hagen. Unni är dock ett stenhårt måste! Lektion imorgon så hon behöver gå ett pass idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback