Sjukt mycket...!

Jag irreteras så otroligt mycket över alla knott och mygg just nu, jag sprayar på hästarna med flugspray typ... 3-4 gånger om dagen? inte bra!
På kvällarna när jag gå ut för att kvällsfodra är det som värst! 
Ska idag försöka hitta något recept på hemmagjort flugmedel jag kan använda så ofta som det behövs nu... Vill inte spruta på mina hästar massor av gift och sk*t. Blir riktigt förbannad faktiskt på att det är så mycket snusk i flugmedel!
Jag är supernoga med flugmedel, läser alltid på varnings texterna m.m. Mina hästar ska ha det som är så ofarligt som möjligt!





Detta använder jag just nu! Tycker det skyddar tillräckligt och har inte överdrivet mycket strunt i sig!
Något jag aldrig i hela mitt liv skulle spraya på mina hästar så är det Ultra ShieldBIG no, no!! Läs på varningstexterna och ni kommer bli förvånade!
Hemskt!
Ännu värre att det finns folk som frivilligt sprayar på sina hästar det, helt vansinnigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback