Stalldag + fotografering imorgon!

Ska bli så sjukt roligt imorgon! Jag och min underbara stallkompis som jag nästan ville flytta Unni igen under några veckor för att träffa, ska imorgon ha en stalldag. Vi ska även fota varandra då vi rider vilket ska bli super! Hade precis tänkt att fråga min kompis som skulle fotat mig för ett tag sedan om inte hon kunde komma någon dag, men nu kan jag ju helt enkelt vänta med det! 

Unnis outfit imorgon kommer vara vit, vita lindor, vitt schabrak, jag har dock inget vitt med  mig hit, så får se var jag ska rädda situationen med ;)  Ska även antagligen knoppa Unni tänkte jag. Skulle vilja ha lite fin bilder på henne, och framförallt träna mer på det för min egen del! 

Ska även passa på att putsa lite mer imorgon! Har putsat mitt nya träns och mitt standard träns idag, sadel och stövlar ska putsas ennu en gång efter ridningen ikväll. 


Unni och Sacke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback