Stalldag!

Nu väntar en lång mysig dag i stallet med Sandra! Klockan 11 kommer Sandra och så ska jag börjat med Unni lite, idag ska vi nämligen fota och därför ska jag göra Unni lite extra fin med knoppar! Ska bli super roligt iallafall!
Ska passa på att putsa allt mitt läder idag också, putsar väldigt ofta ändå men det är bättre att putsa lite och ofta än mycket och sällan, så med andra ord kan jag slarva mig igenom det mesta ;) Mitt läder mår fin fint.

Vid klockan 2 ska jag till tandläkaren idag. Eller närmare bestämt 14.20 ;) Då åker vi in till stan igen, har bara någon snabb koll grej. Dom ska kolla så jag inte slarvat nu när tandställningen är borta så alla tänder står åt alla håll ;)
Blir sedan att köpa med lunch och äta. Sen lunch med andra ord. :)

Hoppas just nu på bra bilder! Ska även ha nya tränset idag på Unni, det var super mjukt efter putsningen idag, ska snabb putsa det en gång innan ridningen idag också, blir nog perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback