Superduktiga!

Unni och Hebbe skötte sig exemplariskt idag då hovslagaren var här! Men jag pekar mest ut Hebbe på den delen då det är en självklarhet att Unni sköter sig, hon är underbar. 
Hovslagaren hade riktigt kul åt mig och Hebbe iallafall, jag sysselsatte honom hela tiden då Unni blev skodd och han fick stå kvar och vänta. Så mycket bus blev det. Stod och skrattade åt honom och pratade med honom, förstår att hovslagaren började undra! Han blev även väldigt förvånad över Unnis fina stam m.m. Väldigt kul! 

Då han åkte iväg sa han även till min syster som kom i samma sväng och frågade om vi hade drogat hästarna? Självklart på skoj men så snälla var dom! Då kan ni förstå vilka underbaringar jag har att handskas med ;) 
Riktiga galningar... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback