Tidsinställt... För jag sover!

Idag ska jag verkligen sova ut! Har inte sovit ordentligt på ungefär... 5 dagar, varav två jag gått upp tidigt. Vilket resulterat synliga påsar under ögonen... panik!!!.... Så nu ska jag sova som en gris nu till minst 10 iallafall. Jag är inte känd för att sova länge om man säger så. Hästarna får lite senare frukost, vilket inte gör något. Dom har lite mums mat i hagen trots allt!

Idag får jag se om jag rider, ska hjälpa min syster att flytta nu när hon fått (eller inte, hyrt... eller köpt..?) en ny lägenhet som hon nu ska flytta till. Så det är vad som sker idag. 
Och har hört att vädret inte ska bli trevligt, och påtal om otrevligt så kommer min kropp vara ladom mör idag också kan man säga.
Men är vädret relativt okej så rider jag ut Unni iallafall. Hästar behöver motion vare sig väder... Kläder efter väder helt enkelt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback