Tränset kom igår!!! :D

Igår när jag åkte hem från stallet hade mamma varit och handlat och då ävet fått med sig mitt träns som vi beställde hem med sig! Så jag blev ju ännu gladare än vad jag redan var! Haha!

Är super nöjd över tränset, lite stelt är det, Unni kommer inte få använda det fören det är mjukt och fint, så ska putsa det när jag kommer till stallet imorgon och se hur det blir, med lite tur kan jag använda det innom några dagar iallafall! :D

Något jag blev väldigt irreterad över var dock att tränset hade smuts på sig, något vitt som satt lite överallt. Först blev jag så paff att jag funderade på att byta det eller något, för jag tänker inte acceptera att betala för ett träns som inte ens är i bra skick! Men skrapade lite försiktigt med nageln på det och då insåg jag att det är någon liten beläggning utav smuts. Så ska putsa det så blir det nog bra som sagt!

Är förtjust i pannbandet faktiskt! Hatar i vanliga fall orginal pannbanden! Byter det alltid det första jag gör, men detta tycker jag om! :)

Här är ett bra exempel (nosgrimman) på beläggningen som var lite överallt på tränset, ser nästan ut som någon gnidit det mot en sten? Men som sagt, bara någon smuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback