Vila för Unni!

Efter två träningar två dagar irad så får Unni en välförtjänt vila idag! Ska iväg med familjen till hamnen eventuellt som det ser ut nu, där ska vi käka och bara ha allmänt mysigt vad det ser ut som nu. 
Om vi bestämmer oss för att vi stannar hemma så ska jag rida Hebbe istället tänkte jag!  Och då vet jag inte riktigt vart... Haha! Super dåligt underlag i hagen, kanske kan få med mig mamma ut, hon kan gå/jogga och jag rida? haha. Vill gärna ha sällskap till honom här eftersom det är så nära vägarna, skulle jag ramla av och han blir rädd kan det hända olyckor för både honom och människor. Så vill gärna att han ska lite sällskap brevid sig och känna sig trygg! Dock är han super snäll och super duktig, men man ska alltid vara förberädd! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback