Attans!

Hade tänkt att jag skulle hinna rida idag, vilket jag inte hann med, annans! Ville skritta och trava Unni, gör det imorgon istället helt enkelt. Tror att jag kan vara extra lugn imorgon då eftersom hon då kommer ha vilat ytterligare en dag och då kan jag vara super säker på att hon är okej i benet eftersom hon verkade bra igår.
Tänkte att jag skulle rida ut henne iallafall, om inte det är bra underlag i hagen. Då skulle jag kunna rida lite där och känna igenom henne lite ett tag så jag inte tycker att hon känns konstig att rida.

Funderar på att om jag ska rida på 'banan' imorgon så ska jag antagligen försöka få in lite vägar från dressyrprogrammet i huvudet. Behöver ju inte ta det i rätt gångarter utan bara träna vägarna nu när jag tar det lite lugnare med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback