Bestämt mig för att blogga här också!

För att läsare på Treryttares.blogg.se och självklart andra läsare som precis hittat hit, så kan jag berätta att jag kommer börja blogga här igen. Orsaken är att jag tycker att det är lite begränsat att blogga med fler personer. Dock är det super roligt så tro inte att jag ångrar att jag är med i bloggen! Är super nöjd över Treryttares och mina bloggvänner.

Men för er som vill komma in ännu mer i min och Unnis träning och Herberts utveckling ska ju självklart läsa den här också! Men kan inte lova att uppdateringen kommer vara jätte bra, men hoppas på att den kommer hållas uppdaterad relativt mycket. Vill ni ha mer uppdatering är det på Treryttares.blogg.se ni ska besöka också. 

Hoppas ni kommer uppskatta bloggen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback