Bokat in ny träning!

Nu har jag pratat med tränaren och det blir på måndag klockan 18.30/19.00. Kom på i samma stund som jag skrev det där att jag inte har en aning om vilken tid det egentligen blir... Haha! Ska prata med henne igen och kolla märker jag! Haha!
Men runt den tiden iallafall! Ser fram imot det och hoppas på att det kommer gå bra, behöver verkligen ett lyckat pass nu känner jag. Visst att gårdagens pass gick super men skulle gärna vilja göra något som jag inte brukar göra liksom, något så vi börjar lära oss nya saker. Men det kanske är lite tidigt att försöka lära oss lite nya och svårare saker, jag vet inte hur min tränare tänker, men det visar sig så småning om! 
Ska hur som helst bli skönt att rida för tränare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback